Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

the loser takes it all,


Κάποτε ,πριν 2 ή 3 χρόνια, είχα την εξαιρετική τύχη να γνωρίσω εν τάχει μια σπουδαία δημοσιογράφο. Μου ζητήθηκε να βάλω τα καλά μου και να γράψω για μια εφημερίδα. Μου ζήτησαν ,λοιπόν, να γράψω για ένα θέμα της αρεσκείας μου έτσι ώστε να ερευνήσουν τα δημοσιογραφικά μου ταλέντα. Τα τελευταία και η προσπάθειά μου αποδείχτηκε άκαρπη καθώς δεν είχα νέα από τον εκδότη από την ώρα που παρέδωσα το ολόδικό μου αρθράκι.
 Απελπίστηκα και δεν έχω λόγο να το κρύψω. Ήμουν μόλις 18 χρονών και ανακάλυπτα τις χαρές της πρωτεύουσας και της ελευθερίας του λόγου. Τόσος ενθουσιασμός και τόσο άγχος για να εντυπωσιάσω τους εκδότες και σαφώς την δημοσιογράφο που προσπάθησε να με βοηθήσει. Ονειρευόμουν την ολόδική μου στήλη με τις σκέψεις και τους προβληματισμούς μου. Από τη στιγμή που δεν είχα την εξέλιξη που περίμενα εξατμίστηκαν τα όνειρα και μαζί η απόφαση να γίνω δημοσιογράφος.
 Μου δόθηκαν από τότε πολλές ακόμα ευκαιρίες και μου έδειξαν εμπιστοσύνη πολλοί. Εκεί που με τόσο κόπο θέλω να καταλήξω είναι πως ο χαμένος τα παίρνει όλα. Κυριολεκτικά. Διαβάζοντας καταλάθος το άρθρο που είχα παραδώσει τότε στον καημένο αυτό εκδότη, που τόσα έχουν δει τα μάτια του ,συνειδητοποιώ πως άλλαξαν πολλά και κυρίως εγώ. Ο τρόπος που σκέφτομαι, ο τρόπος που γράφω και κυρίως το γεγονός ότι ανακάλυψα ότι δημοσιογράφο δεν σε κάνει η εφημερίδα. Μόλις διάβασα το αρθράκι μου λοιπόν ,γούρλωσα τα μάτια και αναρωτήθηκα ποιανού ήταν και πως βρέθηκε στα χέρια μου. Αφού έλυσα την απορία γέλασα, σωστά όχι ΧΑμογελασα , γέλασα.
 Ακόμη και αν ποτέ δεν με πήραν στην εφημερίδα, ακόμη και αν δεν έχω δουλέψει ως δημοσιογράφος , αυτό το αρθράκι έκανε το θαύμα του. Εκτός του ότι με έκανε και γέλασα ,με δίδαξε να σέβομαι τα λάθη που έχω κάνει και κυρίως να μαθαίνω από αυτά. Μου έφερε στο νου αναμνήσεις και μου άνοιξε τα μάτια με τρόπο περίεργο. Κατάλαβα πόσο έχω αλλάξει μέσα σε αυτά τα λίγα χρόνια και ότι ο μόχθος μου επιβραβεύθηκε. Είναι τελικά κάτι το εξαιρετικό να έχεις απτά στοιχεία για τα χρόνια που άφησες πίσω. Χρόνια στα οποία νόμιζες πως δεν κατάφερες τίποτα αλλά με τον καιρό σου δείχνουν το αντίθετο. Τελικά χρειάζεται υπομονή και ενέργεια για ό,τι είναι μπροστά.  Πραγματικά ο χαμένος τα παίρνει όλα ή αν όχι όλα σίγουρα τα περισσότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου